hacking

هکرها چگونه اکانت کلش اف کلنز شما را هک میکنند + آموزش پیشگیری

هک اکانت کلش اف کلنز چگونه است و چگونه توسط هکران انجام میشود؟ چگونه از هک شدن اکانت کلش اف کلنز خود پیشگیری کنیم؟ قاعدتا هرگاه یک بازی یا یک برنامه آنلاین در جهان مشهور میشود ، خطر هک شدن اکانت های کاربران آن نیز وجود دارد.

هک (Hack) حساب کاربری (اکانت) شاید ترس بزرگ همه کاربران فضای اینترنت و مخصوصا پلیرهای بازی های معروف باشد که در گاهی اوقات موجب از دست رفتن اکانت خواهد شد و بازگردانی آن هم دردسرهای خودش را دارد. با ما همراه باشید…

خب در این پست ما سعی کردیم چندین روش متداول که هکرها و کرکرها از آنها استفاده میکنند را برای شما واضح تر کنیم.

خب نکته مهم که همه ما از آن نیز خبر داریم هک اکانت کلش اف کلنز امکان پذیر نیست و اگر اکانت ما هک میشود به دلیل بی احتیاطی های خودمان هست (که در ادامه مفصل توضیح داده ایم) و هک کلش اف کلنز با هک شدن جیمیل و رمز جیمیل شما امکان پذیر می باشد.

هک اکانت کلش اف کلنز از طریق فیک اپ یا فیک پیج :

یکی از متداول ترین روش های هک برای هکران آماتور (که ایرانی ها توی خز کردن این روش سابقه زیادی دارند) می باشد.

شاید شما بارها اپلیکیشن های اندروید مشکوکی را دیده اید که بعضی ها ادعا میکنند این برنامه ها به شما جم رایگان یا امکانات مناسبی برای بازی کلش اف کلنز را میدهند که اکثرا آنها عامل هک اکانت هستند و در صورت استفاده شما منجر به هک شدن اکانت شما خواهند شد.

هک اکانت کلش اف کلنز با فیک پیج و فیک اپ ها به این صورت کار میکند :

  1. این اپلیکیشن ها را معمولا در مارکت های اندروید نخواهید دید زیرا مارکت ها اکثر برنامه ها را بررسی میکنند و برنامه های فیشینگ را به درون خود نمی گذارند و یا پس از شکایت چندین کاربر آنها را حذف میکنند.
  2. این اپلیکیشن ها که اکثرا برای سیستم عامل اندروید هم قابل استفاده هستند، معمولا توسط افرادی در فضای مجازی منتشر میشوند (بنده بیشتر توی تلگرام دیدم) و جالب اینجاس اکثرا آنها ادعا دارند این برنامه ها برای شما جم رایگان کسب میکنند.
  3. خب متاسفانه بعضی از کاربران زودباور هم این اپلیکیشن ها را دانلود کرده (معمولا این برنامه ها با حجم کم طراحی شده چون چیز خاصی ندارد بین 1 الی 10 مگابایت) و بر روی گوشی خود نصب میکنند.
  4. سپس این اپلیکیشن (برنامه) برای کسب جم از کاربر میخواهد که جیمیل و رمز خود را در صحفه ای (که معمولا شبیه صحفات سایت جیمیل طراحی شده اند) وارد کنند که مثلا وارد اکانت خود در جیمیل شوند و جم رایگان کسب کنند.
  5. حدود 90 درصد این برنامه ها هم پس از انکه کاربر جیمیل و رمز عبور خود (مثلا برای کسب جم) وارد میکند پس از مدتی کاربر را با اخطار و ارور مواجه میکند که مثلا این ارورها با متن ” سرور دچار مشکل شده است بعدا تلاش کنید ” و چنین ارورهایی حالا چه به زبان فارسی چه انگلیسی به روی صحفه می آیند و اگر هم شما اروری را هم مشاهده نکنید این برنامه ها شما را به اکانت فیکی درون برنامه ای میبرد و مسئله اصلی این است شما به این برنامه ها به هیچ عنوان نمیتوانید جم کسب کنید و این برنامه ها با ارور ، خطا و دلایل مختلف دیگر در صدد منصرف کردن شما در ادامه استفاده از این اپلیکیشن (برنامه) هستند.
  6. قاعدتا در اکثر اوقات کاربران پس از آنکه عدم کارکرد این برنامه ها را میبینند بدون بی توجهی این برنامه را پاک کرده و رمز جیمیل خود را عوض نمیکنند و پس از مدتی متوجه ورود شخصی به اکانت خود میشوند.

معمولا حملات فیشینگ به این صورت است و بهتر است شما چنین برنامه هایی را دانلود نکنید تا دچار مشکل نشوید زیرا پیشگیری بهتر است درمان است.

در ضمن سایت هایی وجود دارند که عملکرد آنها مانند همان برنامه های اندروید جعلی (فیک اپ ها) می باشد که معمولا ادعای افزایش جم دارند و با فریب دادن کاربر ، اکانت انرا هک میکنند.

نکاتی برای به دام نیوفتادن در فیشینگ و فیک پیج ها :

  1. مطمعنا اگر برنامه اندروید ، سایت و هر چیز دیگری که بتواند جم و امکانات شگفت انگیزی را در اختیار شما بگذارد ، خیلی از کاربران حاظر نیستند به صورت رایگان آنها را پابلیک و منتشر کنند و صاحبان این برنامه ها برای کسب درامد بیشتر نسبت به انتشار آنها در مارکت های اندروید نظیر گوگل پلی اقدام میکنند، پس سعی کنید به فایل ها و برنامه هایی که در شبکه های مجازی از جمله تلگرام و سایت های معمولی اعتماد نکنید.
  2. در صورتی که این برنامه ها کار اصلیشان همراه با خطا و ارور و ایجاد سردرگمی هست سریعا آنرا پاک کرده و رمز اکانت خود را تغییر دهید. اگر نکات امنیتی را رعایت کنیم و رفتار خود را در فضای مجازی ارتقا دهیم دیگر هک اکانت کلش اف کلنز یا هر بازی و برنامه انلاین دیگری را نخواهیم دید.

هک اکانت کلش اف کلنز کاربران توسط کرکرها :

کرک کردن یکی از روش های متداول نفوذ به اکانت کاربران می باشد که در آن فرد کرکر با استفاده از این روش و نرم افزارهایی که در اختیار دارد به کرک کردن اکانت های یک بازی ، برنامه ، سایت و… میپردازد و چندین اکانت که ایمنی مناسبی ندارد را به راحتی کرک میکند.

هک اکانت کلش اف کلنز از روش کرک جیمیل نیز امکان پذیر است که در این روش کرکر با استفاده از نرم افزارها و سایر عوامل (که ترجیح میدم نامی از آنها نبرم) که در اختیار دارد به کرک جیمیل می پردازد و سپس که چندین جیمیل را کرک کرد.

یکی یکی آنها را بررسی میکند و جیمیل هایی که اکانت بازی کلش اف کلنز ، کلش رویال و سایر بازی های معروف که بر روی آنها تنظیم شده است هک میکند و وارد آنها میشود.

نکته مهم … تامین امنیت جیمیل شما ، منجر میشود که اکانت شما در امان باشد و امنیت اکانت کلش اف کلنز شما تضمین میشود.

نکاتی برای هک (کرک) نشدن اکانت جیمیل شما :

  1. رمز جیمیل شما تا حد امکان سخت و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ + اعداد و نشانک ها (@,$,%,*,!) باشد. مثلا @liReZ@6383
  2. بر روی حساب کاربری خود رمز دوم گذاشته و تایید دو مرحله ای آن را فعال کنید. (متاسفانه همچنان بعضی کرکرهای حرفه ای با بایپس کردن (Baypass) میتوانند تایید دو مرحله را دور بزنند که وار هرکس و هکرها و کرکرهای آماتور و مبتدی نیست)
  3. با سیو کردن جیمیل پشتیبانی و شماره تلفن همراه بر روی جیمیل خود و فعال کردن سوال امنیتی امنیت اکانت خود را بالا ببرید.
  4. اکانت کلش اف کلنز خود را در جیمیل شخصی و فعال خود سینگ کنید.
  5. جیمیل شخصی شما نیز حریم خصوصی شما می باشد پس او را به دیگران حتی اشنایان و دوستان خود نسپارید.

هک اکانت کلش اف کلنز کاربران با استفاده از بدافزاهای جاسوسی :

ویروس ها ، کیلاگرها ، تروجان ها ، رت ها و… از معروف ترین بدافزارهای جاسوسی برای هک اکانت های کاربران هستند که با نفوذ خود (در قالب برنامه ، عکس ، فایل و…) در گوشی طعمه ، میتوانند به جاسوسی برای هکرها بپدازند و اطلاعات شخصی شما را برای آنها ارسال کنند.

هک اکانت کلش اف کلنز توسط این بدافزارها مانند روش قبل با هک جیمیل شما امکان پذیر است که هنگامی در گوشی شما یک بدافزار جاسوس وجود داشته باشد میتوانند نه تنها اطلاعات حساب جیمیل شما بلکه همه اکانت های موجود را برای هکر بفرستد.

هک توسط این روش به گونه ایست که مثلا کاربر در حال چت و دریافت فایل از یک فرد به ظاهر خیرخواه بوده اما چند ساعت پس از دریافت فایل تمام پسوردهای جیمیل و کلش و اکانت های تلگرام و … او هک شده است!

این ها همگی به دلیل بی توجهی و ساده لوحی افراد است وگرنه شرکا بزرگی مانند سوپرسل برای هک شدنشان جایزه قرار داده اند ولی کسی قادر به این کار نبود و هک اکانت کلش اصلا کار ساده ای نیست ، پس مواظب رفتارمان در محیط مجازی باشیم .

نکاتی برای در امان ماندن از ویروس ها و بدافزارها :

  1. تا حد امکان در فضای مجازی از افراد ناآشنا فایلی را دریافت نکنیم زیرا اگر فایل آلوده باشد و شما متوجه نشوید به سادگی میتوانید اطلاعات شما را بدزدد.
  2. حداقل یک آنتی ویروس مناسب بر روی موبایل شما نصب باشد و توانایی تشخیص تروجان ها ، رت ها و ویروس ها را داشته باشد.
  3. پیشنهاد ما به شما دانلود Malwarebytes Anti-Malware برای پلتفرم اندروید و حتی ویندوز می باشد که آنتی ویروس و ضد تروجانی بسیار قوی و کارامد است که این نرم افزار به قدری قدرتمند است که حتی تمام ویروس ها و اکستنشن ها و افزونه های سایت های تبلیغاتی که خود را در رجیستری ویندوز یا روت گوشی اندرویدی تان کپی می کنند و در نهایت تبدیل به یک ویروس مرگ بار برای گوشی یا ویندوز اندرویدی شما می شوند را شناسایی کرده و از بین می برد. این نرم افزار به شما اطمینان خواهد داد که پس از نصب شما از هر نوع رت یا ویروس اندرویدی و ویندوزی در امان خواهید بود چرا که Malwarebytes ریز و درشت فعالیت ها را زیر نظر خواهد داشت .

پیشنهاد من به شما دوستان اگر میخواهید اکانت کلش اف کلنز ، جیمیل و تلگرام شما هیچ گاه هک نشود استفاده از این نرم افزار به جای استفاده از آنتی ویروس های رنگارنگ که اکثرا نقش دکوری در گوشی شما را دارند و کارامدی خاصی را ندارند ، می باشد.

دانلود این نرم افزار (دو نسخه اندروید و ویندوز) از سرور پیکوفایل – حجم 22.4 مگابایت

 

نکته مهم … نسخه ویندوز این برنامه نیاز به پریموم کردن ویندوز شما دارد که میتوانید با جستجو در گوگل به روش آن دسترسی پیدا کنید.

روش های دیگری که افراد آماتور برای هک کردن اکانت های کلش اف کلنز ، کلش رویال و… به دست گرفته اند :

۱. افرادی که خود را از طرف برند یا سایت معروفی معرفی کرده و اقدام به دریافت جیمیل و رمز عبور کرده و اقدام به کلاهبرداری میکنند.

۲. افرادی که خود را خریدار معرفی کرده و متاسفانه پس از دریافت اکانت ، مبلغ خرید را پرداخت نمیکنند.

۳. دوستان و آشنایان شما که ممکن است اطلافات اکانت خود را به آنها داده باشید ولی متاسفانه این افراد از اعتماد شما سواستفاده کرده و اقدام به خرابکاری در اکانت شما میکنند.

۴. و سایر روش های دیگر که امروزه این افراد به کار میگیرند تا اکانتی را به دست اوردند که در صورت شکایت و پیگیری فرد شاکی (صاحب اکانت) هم خود را به دردسر انداخته و هم صاحب اکانت را با مشکلات و دردسرهایی روبرو کرده است.

امیدوارم این آموزش برای شما کاربران مفید و کارامد باشد – نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

شاد و پیروز باشید…